افتتاح طرح های بخش گوهر کوه شهرستان تفتان

“فرماندار تفتان” گفت: به مناسبت هفته دولت طرح ها و پروژه های مختلف در حوزه های بهداشت و درمان ، کشاورزی و ورزشی افتتاح و کلنگ زنی گردید.

به گزارش آوای سرحد ؛ “فریبا برنایی بجد” در حاشیه بازدید و افتتاح طرح های عمرانی شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت طرح ها و پروژه های مربوط به بخش گوهرکوه در حوزه های بهداشت و درمان ، کشاورزی و ورزشی افتتاح گردیدند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان مرکز جامع سلامت روستای گوهردشت با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ۴۰ میلیون ریال و، در حوزه تامین مسکن مددجویان کمیته امداد یک واحد مسکونی اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و در حوزه کشاورزی نیز سیستم آبیاری کم فشار روستای امیرآباد در سطح ۳۰ هکتار و اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

برنایی بجد گفت: تجهیز خانه ورزشی روستای چاه کمال با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال از جمله طرح هایی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

مقام عالی دولت در تفتان ادامه داد: در دومین روز از هفته دولت در حوزه آموزش و پرورش روند احداث و بازسازی هنرستان ۸ کلاسه ۱۳ آبان و دبستان ۲ کلاسه حجت روستای شهرک گوهر دشت مورد بازدید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اهدای لوازم ورزشی به جوانان ورزشکار روستای چاه کمال و کلنگ زنی یک واحد مسکن محرومان با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال که به صورت مشترک از محل اعتبارات کمیته امداد امام و کمک های خیرین انجام گرفته نیز از دیگر برنامه های دومین روز هفته دولت در شهرستان تفتان بوده است.

به گزارش آوای سرحد ، با حضور فرماندار تفتان و اهالی بخش گوهرکوه تفتان  مشکلات این بخش در حوزه های مختلف آب و فاضلاب ، برق ، آموزش و پرورش ، محیط زیست و طرح های هادی روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/۳۲۱۴