سمن ها، تجلیل از اصحاب رسانه خاش

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت:‌ سمن ها با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان بازوی توانمندی برای توسعه و تحقق پیشرفت در امور اجتماعی هستند.

به گزارش آوای سرحد مسافر شهنوازی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت‌ هفته تربیت بدنی اظهار داشت: سمن ها با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان بازوی توانمندی برای توسعه و تحقق پیشرفت در امور اجتماعی هستند.

وی افزود: مسئله کاهش آسیب های اجتماعی و توجه ویژه‌ به معرفی پتانسیل های استان امروزه یکی از وظایف موسسات مردم نهاد است.

شهنوازی با بیان اینکه آمار استقبال و راه اندازی موسسات مردم نهاد در شهرستان خاش مطلوب نیست گفت: برای حل مشکلات عدیده و فرهنگ‌سازی مناسب برای رشد و ترقی اجتماعی این منطقه از استان موسسات مردم نهاد در زمینه های مختلف باید ایجاد و فعال شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش تصریح کرد: پویایی و فعالیت سمن های فعلی می‌تواند عامل افزایش آمار سمن ها و برنامه ریزی جهت حضور و مداخله مردم در امور اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

این مسوول نقش اصحاب رسانه را در افزایش استقبال مردم از موسسات مردم نهاد موثر و اثربخش عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌توانند از ظرفیت خود برای ایجاد انگیزه در مردم برای مداخله و حضور در موضوعات اجتماع محور و مهم از طریق سمن ها استفاده کنند.

شهنوازی خاطر نشان کرد: جوانان و افراد علاقه مند به راه اندازی سمن ها میتواند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان خاش نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسات مردم نهاد و نحوه ثبت نام اقدام نمایند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر صورت گرفت.

انتهای خبر/۷۶۷۴