سرپرست شهرداری اسماعیل آباد با بیان اینکه مشارکت مردم مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت یک منطقه است گفت: شهرداری‌ اسماعیل آباد در کنار توسعه عمرانی شهر به حوزه های فرهنگی و اجتماعی می پردازد تا مشارکت هوشمند و هدفدار مردم را افزایش دهد.

به گزارش آوای سرحد، سعید محمدزهی دوربان در دیدار با اصحاب رسانه خاش که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید اظهار کرد: خبرنگاری و کار رسانه امری مهم و وظیفه ای حساس بوده که با نگاه متعهدانه در جهت روشنگری و القای آگاهی تلاش میکنند‌.

وی ادامه داد: رسانه در راستای توسعه به عنوان تریبون و بازوی مهم در راس مسائل اجتماعی قرار دارد و نقش خود را در هم‌اندیشی و بخش مهم آموزش فرهنگی اجتماعی و همچنین آگاهی بخشی به خوبی ایفا کرده است.

دیدار اصحاب رسانه با عضو شورای اسلامی و سرپرست شهرداری اسماعیل آباد

محمدزهی دوربان با بیان اینکه مشارکت مردم مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت یک منطقه است تاکید کرد: شهرداری‌ اسماعیل آباد در کنار توسعه عمرانی شهر به حوزه های فرهنگی و اجتماعی می پردازد تا مشارکت هوشمند و هدفدار مردم را افزایش دهد.

وی عنوان کرد: تشکیل شورای اجتماعی محلات و نشست های دوره ای با موضوع فرهنگی و اجتماعی با جوانان، ایجاد فضای ورزشی مناسب، ایجاد عکاسخانه و موزه گردشگری اسماعیل آباد ، احداث کتابخانه به کمک خیرین در دستور کار شهرداری اسماعیل آباد قرار دارد.

سرپرست شهرداری اسماعیل آباد افزود: با توجه به اینکه اسماعیل آباد شهری جدید و نوپاست، راه رسیدن به نقطه مطلوب برای داشتن شهری ایده آل اجرای برنامه ریزی های دقیق است که نتایج آن به مرور و با گذشت زمان قابل مشاهده خواهد بود.

در ادامه این گفتگو خبرنگاران آوای سرحد و خبرگزاری فارس به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/