رییس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر از تداوم وضعیت قرمز در این شهرستان خبر داده و از امروز ورود و خروج به ایرانشهر ممنوع اعلام شده است.

به گزارش آوای سرحد، محمد جهانگیری در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای شهرستان ایرانشهر خبر از تداوم وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان داده است.

با توجه به گفته های این مسئول روند ابتلا به ویروس کرونا در ایرانشهر افزایشی بوده و از امروز (یکشنبه) ورود و خروج از شهرستان ممنوع اعلام شده است.

مطابق گفته های مطرح شده در جلسه ستاد کرونا، مطابق پایش ها اغلب شاهد عدم توجه به فاصله فیزیکی شهروندان بخصوص در مراکز خرید هستیم که نیاز است مورد توجه قرار گرفته شود.

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر از مردم این شهرستان خواسته است هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

روز شنبه نیز دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر از آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ برای افراد بالای ۴۰ سال در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داده بود.

از طرفی استاندار سیستان و بلوچستان از آغاز شدن موج تازه کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان ابراز نگرانی کرده است.

به گفته موهبتی بعضی شهرستان‌های ایجاد شده در جنوب سیستان و بلوچستان هنوز بیمارستان ندارند و بعضی شهرستان‌ها که بیمارستان دارند فاقد دستگاه اکسیژن‌ساز بوده و  زیرساخت‌ های لازم از نظر پزشک متخصص و نیروی انسانی در آنها فراهم نیست.

آقای موهبتی موج تازه شکل گرفته را مربوط به عید قربان دانست و نسبت به همراه شدن آن با موج محرم و شدت گرفتن آن هشدار داده است.

همچنین بخوانید

انتهای پیام/