مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای چاه سم و گزو بخش مرکزی شهرستان خاش در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ادهم کرد زابلی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های ورزشی بخش مرکزی خاش در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: پروژه های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای چاه سم و گزو بخش مرکزی شهرستان خاش در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این دو پروژه بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری هر کدام در فضای با زیربنای ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار تجمیعی هزینه شده بالغ ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۰ شروع شده است که امروز بمناسبت دهه کرامت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کرد زابلی اذعان داشت: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای چاه سم که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است و جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در قالب ۱۲۵ خانوار و حدود ۴ روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه افتتاح این چمن مصنوعی فرصتی مناسب برای فوتبال دوستان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در روستاها است گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گزو هم جمعیتی بالغ بر ۱۴۵۰ نفر در قالب ۱۶۰ خانوار و حدود ۴ روستا را از این پروژه ورزشی بهره مند خواهد کرد.

ادهم کرد زابلی خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر نیز تا هفته دولت در روستاهای سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح و در اختیار ورزشکاران و جوانان قرار خواهد گرفت.

توسعه سطح ورزش در مناطق مختلف شهری و روستایی استان از اهداف مهم و مد نظر فراکسیون ورزش در مجلس

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پیرو مطالبات مردمی و در راستای خدمت به جامعه روستایی، توسعه زیرساخت های ورزشی، تامین ارتقای سلامت مردم و ایجاد و توسعه شور و نشاط اجتماعی افزایش سرانه فضاهای ورزشی در دستور کار است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با با افتتاح این دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای چاه سم و گزو بخش مرکزی خاش شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد شود و انگیزه بیشتری برای حضور در میادین رقابت و پرورش استعدادهای ورزشی شکل گیرد.

عضو مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان افزود: تلاش برای فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی و توسعه سطح ورزش در مناطق مختلف شهری و روستایی در سیستان و بلوچستان از جمله اهداف مهم و مد نظر فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

زمین چمن مصنوعی بخش پشتکوه به بهره برداری رسید

انتهای پیام/۷۶۷۴

گزارش: مصباح ایرندگانی