اعضای شورای اداری بازیکنان تیمی هستند که فرماندار سرمربی آن است

اعضای شورای اداری بازیکنان تیمی هستند که فرماندار سرمربی آن است

فرماندار جدید خاش عصر امروز در جلسه شورای اداری گفت: خود را متعهد میدانم که با تمام توان علمی و تجربی و با کمک اعضای شورای اداری در جهت رفع مشکلات شهرستان گام بر دارم .

به گزارش آوای سرحد؛ صاحب گل صالحی با بیان اینکه بر سر منافع مردم و ارزش های انقلاب با هیچکس اهل معامله نیستم گفت : یک مدیر در زمان معارفه باید نگاهی به زمان  تودیع خود بیندازد.

وی افزود: از کار تیمی استفاده میکنم زیرا  اعضای شورای اداری بازیکنان تیمی هستند که فرماندار سرمربی آن است.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم را به آینده امیدوار کرد افزود: صداقت با مردم، احترام آنان، بالا بردن آستانه تحمل در مقابل نقد و تخریب، امانت داری، گفتگو با مردم، صیانت از حقوق شهروندی، تقویت اعتماد متقابل، خرد جمعی و تقویت مدیریت هم افزا را از وظایف مهم مدیران میدانم.

وی ادامه داد: مدیران به پرهیز از سیاست زدگی در کار های اجرایی و جناح گرایی و همچنین پرهیز از ورود به مباحث انتخاباتی و توجه به یک رنگی، اخلاق مداری ، برنامه محور بودن فعالیت ها، نظم و انضباط مالی و اداری همراه با شفاف سازی سازوکار های آن توجه داشته باشند.

داشتن نقشه راه و سند توسعه ، تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به جای تعریف پروژه جدید ، حضور میدانی در بین مردم ، احیای مراسمات ملی و مذهبی ، اشراف بر قوانین و مقررات ، همکاری با رسانه ها و اصحاب رسانه در جهت انعکاس واقعیت ها از دیکر نکاتی بود که مورد تاکید صالحی در گفتگو با اعضای شورای اداری شهرستان قرار داشت .

جوانان و بانوان را باید از خود بدانیم

فرماندار خاش در ادامه صحبت های خود گفت:  شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ظرفیت رسانه ها  نقطه مثبتی است که موجب حذف زمان و مکان و ایجاد فضایی شفاف و شیشه ای گشته که امکان کتمان و توجیه  در آن وجود ندارد .

وی تصریح کرد: اصلی ترین راه توسعه شهرستان توجه به ظرفیت جوانان و توان مشورتی آنان و همچنین و بکار گیری از این ظرفیت در مدیریت ها و مسئولیت های مختلف میباشد.

فرماندار خاش با تاکید به اینکه جوانان را باید از خود بدانیم گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در تصمیم سازی  و کادر سازی و پرورش نیروی جانشین باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد .

وی افزود: بانوان از توان بالا و ظرفیت فکری و مدیریتی قوی برخوردارند و از این توان در مدیریت ها و  لزوما در سطح معاونت ادارات مختلف  استفاده خواهد شد .

همچنین بخوانید

شوراهای شهر باید نظارت کافی بر فعالیت و عملکرد شهرداری ها داشته باشند

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هماهنگی بین شورای تامین از ضروریات و توجه به امورات مردم  و دانستن صحیح وظایف از نیاز هایی است که باید آن را رعایت کنیم.

علی کرد خواستار رعایت عدالت در اجرای پروژه ها شد و افزود: ادارات پیگیری تخصیص اعتبارات در ماه های پایانی را به فرماندار ابلاغ نمایند تا پروژه های نیمه تمام سال قبل همچنان نیمه تمام باقی نمانند.

وی  تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما امکان بروز مشکلات در تامین آب شرب و شیوع انواع بیماری ها وجود دارد که نیازمند بررسی و آمادگی دستگاه های مربوطه می باشد.

وی با تاکید بر ضرورت درآمد زا بودن شهرداری ها به انتقاد از سیما و ظاهر شهری سه شهر خاش، ده رئیس و نوک آباد  پرداخت و خواستار توجه به زیبا سازی  شهر ها و رنگ آمیزی دیوار های سطح شهر شد.

وی افزود: شوراهای شهر باید نظارت کافی بر فعالیت و عملکرد شهرداری ها داشته باشند.

همچنین بخوانید

حقوق بشر آمریکایی حرکتی بر علیه بشریت است 

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش نیز گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی به نوعی گویای جنایت های آمریکای جنایتکار است که دم از حقوق بشر می زند اما به نوعی بر علیه بشیریت گام بر می دارد.

وی افزود: با حرکت شجاعانه مدافعان جمهوری اسلامی در سرنگون کردن پهپاد متجاوز دشمن ثابت شده که آمریکا به جای معذرت خواهی در جهت تحمیل دروغ های خود مبنی بر عدم تجاوز حرکت می کند.

وی تاکید کرد: لازم است در فضا های مجازی در برابر اقدامات گسترده دشمن از هوشیاری لازم برخوردار بوده و با اقتصاد مقاومتی در زمینه رونق تولید گام بر داریم.

مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز خواستار وقت شناسی، ایثار در خدمت و خودداری استفاده از وسایل نقلیه دولتی جهت انجام امور شخصی شد.

مبارزه با آفت ملخ های مهاجر صحرایی در نقاط مختلف شهرستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: طی چند ماه گذشته شاهد حمله ملخ های مهاجر به ۹ استان و ۱۴ شهرستان از استان سیستان و بلوچستان بوده ایم.

حمیدرضا کبدانی تصریح کرد:  تاکنون مبارزه با ۵ کانون آلوده در منطقه  گرنچن و ۱۱ نقطه دشت گوهر کوه  و در مجموع ۱۱۰۰ هکتار مبارزه شیمیایی و سم پاشی با همکاری کشاورزان و  حمایات سپاه ، تیپ ، نیروی انتظامی و  مرکز بهداشت انجام شده است.

وی افزود: بیشتر حمله ملخ ها به مراتع سرسبز بوده و خوشبختانه در مزارع کشاورزی شاهد تلفات نبوده ایم.

سرهنگ پاسدار شهرکی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاش نیز به بیان طرح های محرومیت زدایی مشترک بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاش پرداخت .

به گزارش آوای سرحد؛ نقی زاده، رئیس مرکز بهداشت خاش، رئیس اداره تعزیرات حکومتی خاش و حاجی آبادی رئیس شرکت فرآورده های نفتی شهرستان خاش نیز به بیان عملکرد ادارات خود پرداختند.

پایان خبر /۳۲۱۴