دانش آموزان ایرانشهری

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: دادرسان سیستان و بلوچستان توانستند در هفتمین المپیاد کشوری که در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد رتبه دوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

علیرضا میری در گفتگو با خبرنگار بیرک اظهار داشت: تیم دانش آموزی «دادرس» متشکل از دانش آموزان ایرانشهری جمعیت هلال احمر  که به نمایندگی از استان سیستان و بلوچستان در هفتمین المپیاد کشور شرکت کرده بود، توانست رتبه دوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

وی بیان کرد: رقابت‌های کشوری المپیاد آماده در هشت آیتم شامل پناهگیری و خروج اضطراری، ارزیابی کنترل علائم حیاتی، پانسمان و آتل بندی، cpr احیای قلبی ریوی، چادرزنی، حمل مصدوم، آزمون کتبی و اطفاءحریق برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها استان البرز رتبه نخست، سیستان وبلوچستان رتبه دوم و بوشهر رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

میری با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند،عنوان داشت: طرح «دادرس» علاوه بر ارتقای سطح علمی، آنها را با فضای اجتماعی آشنا کرده و ضمن اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، دانش آموزان را برای روزهای سخت آماده می کند.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید