نمایشگاه دانشکده صنعت و معدن خاش

همزمان با سومین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

محمد حسین دهقان در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با همکاری امور فرهنگی دانشکده صنعت ومعدن و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاش در محل این دانشکده راه اندازی شده است.

دهقان با اشاره به محتوای نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خاطر نشان کرد: موضوع و محتوای کتاب ها زندگی نامه شهدا و خاطرات رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بوده که این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان دایر است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش در پایان تصریح کرد :زنده نگه داشتن یاد وخاطره امام راحل (ره)وشهدای هشت سال دفاع مقدس،نهادینه شدن فرهنگ ایثار وشهادت وترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

انتهای خبر/۷۶۷۴