طوایف سیستان و بلوچستان در صحنه های مختلف خوش درخشیده اند

سردار احمد شفایی

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طوایف غیور و ولایتمدار استان در تمامی صحنه‌های مختلف جامعه وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته اند.

به گزارش آوای سرحد؛ سردار احمد شفائی در دیدار با سرطایفه مرادزهی اظهار داشت: طوایف غیور و ولایتمدار سیستان و بلوچستان در صحنه‌های مختلف جامعه وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته و خوش درخشیده اند.

وی در ادامه افزود: حضور پر رنگ سران و بزرگان طوایف در جامعه بسیار تاثیر گذار بوده و طوایف و عشایر که جان بر کف که دیروز در بحث ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ایران اسلامی افتخار آفرینی می‌کردند، امروز نیز در بحث اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید نقش مهم و ویژه ای را ایفا می‌کنند.

شفائی تصریح کرد: جامعه عشایری استان در عرصه کشاورزی و دامداری از ظرفیت بالایی برخوردار است که می‌تواند در رونق و جهش تولید تاثیرگذار بوده و ما را به تحقق شعار سال نزدیک نماید.

سرطایفه مرادزهی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی سپاه پاسداران و خدمات دهی در فعالیت های عمرانی و بهداشتی و همچنین تامین امنیت پایدار، حضور سپاه را مطلوب و موثر ارزیابی کرد.

سرطایفه مرادزهی با اشاره به ساخت جاده، خانه بهداشت، مدرسه، خانه محرومین و تامین امنیت پایدار توسط سپاه، خدمات سپاه در منطقه و استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

عبدالعزیز مرادزهی با قدردانی از خدمات سپاه افزود: با توجه به حضور مردان دلسوز، انقلابی و خادم در سال های اخیر به جرات می توان گفت در این استان کمتر کسی یافت می شود که از خدمات سپاه بی خبر یا بی بهره باشد.

انتهای پیام/۳۲۱۴