اسماعیل حسین زهی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیرها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و … در هواپیماهای شرکت دولتی رخ می‌دهد بر لزوم افزایش نظارت وزارت راه وشهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور بر زیر مجموعه های خود تاکید کرد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با آوای سرحد با اشاره به ترکیدن لاستیک هواپیمای پرواز تهران – زاهدان، گفـت: در ماه‌های اخیر این چندمین باری است که لاستیک هواپیماها در باند فرودگاه می‌ترکد، تکرار این اتفاق موضوع بسیار مهمی بوده و مردم را به شدت نگران کرده است.

وی افزود: متاسفانه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیرها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و در هواپیماهای شرکت دولتی رخ می‌دهد.

حسین زهی تاکید کرد: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور آن طور که باید به زیرمجموعه های خود نظارت ندارد.

وی اضافه کرد: بارها و بارها شاهد تاخیرهای طولانی مدت در پروازها هستیم و به عنوان مثال روز گذشته ساعت حرکت پرواز تهران – زاهدان یک و پنج دقیقه بود که در نهایت با تاخیر طولانی مدت حدود ساعت ۷ حرکت کرد اما به دلیل نجابت و صبوری مردم، چندان رسانه‌ای نشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تاخیرهای بدون اطلاع قبلی مردم را ساعت‌ها در فرودگاه‌ها معطل می‌کند گفت: اگر قرار بر تاخیر چند ساعته هست از قبل یا چند ساعت زود تر اطلاع مردم برسانند تا این گونه شاهد سرگردانی مردم نشویم.

حسین زهی تاکید کرد: هواپیمای جمهوری اسلامی، متعلق به همه مردم بوده و انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتخاب مدیر عامل ایرلاین‌های دولتی دقت لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رو کمیسیون عمران حتما جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهد کرد تا علت تاخیر های طولانی شرکت هواپیمایی ایران ایر مورد بررسی قرار گرفته تا دیگر شاهد چنین تاخیرها و بی نظمی هایی نباشیم.

نمایندم مردم خاش،میرجاوه و تقتان اذعان داشت: قطعا از شرکت ها و تولیدات داخلی حمایت می‌کنیم اما محصولات و خروجی تولیدات و اقدامات نباید به نحوی باشد که به عنوان مثال لاستیک هواپیما‌یی حتی بدون مسافر در باند فرودگاه بترکد.

انتهای پیام/۷۶۷۴