جلسه تعامل مشترک بخشداران مرکزی و ایرندگان با کمیته امداد امام خمینی(ره) خاش برای رسیدگی هرچه بیشتر به نیازمند صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بیرک منصور ایرندگانی مدیر کمیته امداد خاش در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکردی از روند ارائه خدمات حمایتی توسط این نهاد گفت: نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان خاش به بیش از۶هزار و ۶۰۰ خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی ارائه میکند.

وی ارائه تسهیلات اشتغالزایی،ساخت واحد مسکونی برای محرومان و رسیدگی ویژه حمایتی به خانواده های ساکن در مناطق ضریب ۸ و ۹ را از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در سال جاری عنوان کرد و افزود: در راستای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش سهمیه تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد خاش در مقایسه با سال گذشته ۳ برابر رشد داشته است.

ایرندگانی تصریح کرد: سال گذشته کمک بسیار خوبی توسط خیرین به افراد تحت پوشش انجام شد و در سال جاری با توجه به هماهنگی های قبلی با بخشداران مرکزی و ایرندگان امیدواریم شاهد کمک چشمگیر مردم در زمینه نذر قربانی برای نیازمندان باشیم.

وی یادآور شد: مردم و خیرین میتوانند از طریق سامانه پردیس نیکوکاری از طریق شماره گیری#۰۵۴۴*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت نذورات و کمک های خود اقدام کنند.

علیرضا شهنوازان نیز در خصوص بازدیدهای مشترک بخشداری مرکزی و کمیته امداد از مناطق این بخش توضیحاتی ارائه داد و گفت: خدمات ارزشمند نهاد حمایتی کمیته امداد در مناطق محروم بخش مرکزی باعث توانمندی افراد تحت پوشش شده است.

بخشدار مرکزی خاش افزود: دهیاران بخش مرکزی در راستای همکاری با کمیته امداد آماده جمع آوری نذورات قربابی در روز عید سعید قربان هستند.

وی تصریح کرد: بخشداری مرکزی خاش این آمادگی را دارد تا در تمامی زمینه ها همکاری و تعامل مشترک با کمیته امداد شهرستان را تداوم بخشد.

در ادامه عنایت الله ایرندگانی بخشدار ایرندگان نیز از آمادگی دهیاران این بخش برای همکاری مشترک با کمیته امداد خبر داد و از خدمات کمیته امداد در بخش ایرندگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید