امام جمعه زاهدان گفت: آمریکا همیشه برای نفوذ در شرق آسیا، حذف سوریه و نابود کردن برخی از کشورهای خاورمیانه برای مقابله با ایران تلاش کرد اما همیشه با حضور ایران شکست خورد.

به گزارش گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی اظهار داشت: باید از تمام ارگان‌هایی که میزبان مسافران در استان سیستان و بلوچستان بوده و امنیت مسافران را برقرار کردند تشکر ویژه کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به وجود برخی مشکلات در زیرساخت های استان افزود: انشاالله در سال جدید مسئولان برای رفع ایراد این زیرساخت ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز اول فروردین در مشهد مانند همیشه با اتکا به نیروهای جوان و همت مردم ایران فرموند در کشور مشکلی حادی وجود ندارد و اگر هم مشکل کوچکی باشد خودمان از پس آن برمی‌آییم.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: مانند چهل سال گذشته که اراده ملت ایران صدای همه دشمنان این کشور را در آورد امروز هم بر پایه شعار “ما می‌توانیم” تمام کشورهای منطقه به امنیت و اقتدار ایران اذعان دارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آمریکا همیشه برای نفوذ در شرق آسیا، حذف سوریه و نابود کردن برخی از کشورهای خاورمیانه برای مقابله با ایران تلاش کرد اما همیشه با حضور ایران همیشه شکست خورد.

وی افزود: با گسترش نیروی استکبارستیزی در منطقه توسط بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، سپاه قدس ایران توانست قدرت استکبار را با تمام سلاح‌های قدرتمندشان شکست دهد.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: این افزایش اعتماد به نفس در کشورهای استکبارستیز و اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب سبب شد تا حزب الله لبنان با یک اولتیماتوم ترس بر اندام اسرائیل بیاندازد و امروز شجاعت رهبر فرزانه انقلاب و مردم ایران را تمام دنیا مشاهده می‌کنند./تسنیم