تیمی که جلالی می گوید قهرمان می شود

سر مربی تیم پیکان در چند کنفرانس خبری اش گفته است که اگر بازیکنانی که در دوفصل اخیر از پیکان جداشده اند حفظ می شدند این تیم خودش مدعی قهرمانی می شد.

جلالی

مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک

به گزارش” ورزش سه” پیکان امسال فصل را خوب شروع کرده و موفقیت در بازی سوم برابر سپاهان می تواند گام مهمی در مسیر موفقیت این تیم باشد. یکی از دلایلی که امسال درباره موفقیت پیکان گفته می شود این است که این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است. البته که این تیم در نقل و انتقالات منطقی و براساس خواسته هایش عمل کرد و به نظر تیم خوبی هم جمع و جور شده اما واقعیت این است که پیکان در سال های اخیر بازیکنان خیلی خوبی هم از دست داده است. بازیکنان  در برابر قراردادهای بهتر و تیم های پرطرفدارتر اصولا مقاومت زیادی نمی کنند و پیکان در دوسال اخیر به اندازه یک تیم کامل بازیکن خوب از دست داده است.

اما جلالی معتقد است کدام تیم مدعی قهرمانی می شد؟ در دوسال اخیر و در تیم جدا شده های پیکان پیام نیازمند(سپاهان) و رحمان احمدی(پارس جنوبی) دو دروازه بان، در خط دفاعی و در دفاع راست مهدی شیری(پرسپولیس) ، در دفاع چپ لئون آیراپتیان، در دفاع وسط سیاوش یزدانی(سپاهان)،امیر حسین صادقی(بدون تیم)، صادق بارانی(نساجی)،سجاد آشوری(نساجی)، بختیار رحمانی(سپاهان)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)، مرتضی اقاخان(استقلال) و گادوین منشا( پرسپولیس) حضور دارند که می توانند یک تیم خیلی خوب را تشکیل بدهند.