علما ادامه دهنده رسالت الهی در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بعد از پیروزی انقلاب و به برکت نظام اسلامی مدارس و حوزه های علمیه به مراتب رشد پیدا کرده و یکی از دستاورد های بزرگ بشمار میرود.

به گزارش پایگاه خبری بیرک،حجت الاسلام مصطفی در مراسم گردهمایی علما و مدرسین حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان خاش اظهار داشت: علما ادامه دهنده رسالت الهی در جامعه هستند و نقش آنها در تبین ارزش های اسلامی برجسته تلقی میشود‌.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب و به برکت نظام اسلامی مدارس و حوزه های علمیه به مراتب رشد پیدا کرده و یکی از دستاورد های بزرگ بشمار میرود.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به مدارس و مراکز دینی گفت: یکی از تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری به علمای استان این بوده است که پرورش طلبه و گسترش مراکز برای جلوگیری از هجوم افراد مارکسیستی به استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

حجت الاسلام محامی با بیان اینکه استفاده از نصایح و نقطه نظرات مقام معظم رهبری در مدارس دینی میتواند راهگشا و مثبت واقع شود گفت:  تلاش در جهت فهم صحیح اسلام، قرآن و سنت نبوی بدون تحریف و تغییر باید مد نظر علمای اسلامی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: تلاش علما در جهت تبلیغ معارف دینی و همچین دفاع از موجودیت اسلام و تربیت جامعه مضاعف و دوچندان شود.

حجت الاسلام محمامی بر ضرورت شناخت هر چه بیشتر نقشه ها و دسیسه های استکبار جهانی و صهیونیست تاکید کرد و گفت: توجه به مسائل دینی و پیشبرد اهداف در بستر اسلام دشمن را در تحقق اهداف خود باز میدارد.

وی ادامه داد: تلاش برای تقویت وحدت و انسجام از روش های ورود عملی به حیطه مبارزه با دشمن برای ایستادگی در برابر توطئه های استبکاری است که باید در دستور کار علمای اسلامی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: علما وظیفه دارند در جهت افزایش متقابل اعتماد مردم نسبت به مسئولین نظام تلاش کنند تا مسیر  ارائه خدمات هموارتر شود.