شرکت نفت خاش ؛ عبدالرئوف بیابانی

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده نفتی ناحیه خاش گفت: آموزش های بهداشت و ایمنی با هدف بازآموزی مهارت های اطفاء حریق و الزامات مربوطه به کارکنان جایگاه های سوخت و کارشناسان HSE خاش ارائه شد.

صفر سعیدی شهرکی عصر امروز در گفت و گو با آوای سرحد اظهار داشت: آموزش های بهداشت و ایمنی با هدف بازآموزی مهارت های اطفاء حریق و الزامات مربوطه به کارکنان جایگاه های سوخت و کارشناسان HSE خاش ارائه شد.

وی افزود : در این دوره آموزشی جهت بهبود عملکرد جایگاه های سوخت و حفظ ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان وظایف مسئول جایگاه،وظایف متصدی فروش و وظایف راننده نفتکش نیز بصورت کامل مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این دوره بر ضرورت تعبیه خاموش کننده‌های پودری و دیگر خاموش کننده‌های مورد نیاز متناسب با حجم محیط و استانداردهای تعیین شده، به نحوی که قابل دسترس سهل در مواقع اضطراری باشد نیز تاکید شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده نفتی ناحیه خاش بیان داشت: این آموزش ها جهت تقویت مهارت های کلیه پرسنل جایگاه های سوخت و کارشناسان واحد ایمنی و آتش نشان در خاش برگزار شد تا هریک از این افراد آشنایی کامل با نحوه استفاده از سیستم ایمنی و تجهیزات اطفائی را داشته باشند.

عبدالروف بیابانی مارندگان مسئول واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه خاش در خصوص ملاحظات بهداشتی،ایمنی و محیط زیستی جایگاه ها توضیحاتی ارائه داد و گفت: جهت ایمن تر شدن و تسهیل در عملیات سوختگیری دستورالعمل های قبل از ورود به جایگاه،حین سوختگیری و پس از سوختگیری به همراه موارد لازم یادآوری شد.

وی همچنین بیان داشت: مسئله مهم بهداشت عمومی جایگاه های سوخت بویژه در شرایط کنونی و استفاده مداوم از مایع ضدعفونی توسط کارکنان جایگاه، ضدعفونی نازل ها و توزیع ماسک و دستکش نیز در این دوره آموزشی مورد تاکید و توجه هرچه بیشتر قرار گرفت.

بیابانی مارندگان یادآور شد: در این دوره آموزشی کارشناس بهداشت و محیط از شبکه بهداشت و درمان خاش نیز روش های حفاظت بهداشت فردی،بهداشت صنعتی،بهداشت کار و آرگونومیکی را به کارکنان جایگاه های سوخت و کارشناسانHSE توضیح داد.

مسئول واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه خاش افزود: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در جایگاه های سوخت مراجعه کنندگان و کارکنان هریک در حیطه خود قوانین مربوطه را رعایت کنند.

بیابانی خاطر نشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مردم در مراجعه به جایگاه های سوخت حتما از ماسک و دستکش مناسب استفاده کنند.

انتهای خبر/۷۶۷۴