آماری از حضور مسافران نوروزی در پست های ایمنی و سلامت  سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  در گفتگو با خبرنگار بیرک اظهار داشت : نوزدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در حال انجام است که در این طرح ۴۰ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۱۰ خیمه نماز، ۶ فضای دوستدار کودک در سطح استان مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

رسول راشکی افزود: در پست هایی که در استان مشخص شده است علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی با برپایی سیاه چادرها ، خیمه نماز و فضای دوستدار کودک مسافرین می توانند دقایقی استراحت نموده و با چای و انواع محصولات خوراکی محلی پذیرایی شوند.

وی همچنین در خصوص عملکرد پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی عنوان کرد : تعداد ۳۳۴ نفر از نیروهای خواهر و برادر جوان و داوطلب کار خدمات دهی به مسافرین نوروزی را انجام میدهند.

وی تصریح کرد : به تعداد ۱۰۳۵۵ نفر از مسافرین نوروزی در پست های برپا شده در سطح استان خدمات ارائه گردیده است

راشکی افزود : در ایستگاه های سلامت ۱۰۴۶ نفر ،چادرهای نوروزی ۴۶۰۷ نفر ، کمپین بهرفت ۱۴۲۳ نفر ، فضاهاى دوستدار کودک ۲۴۳۷ نفر و در خیمه های نماز ۸۴۲ نفر از خدمات ارائه شده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بهره مند شدند .

وی گفت : در مجموع سه روز گذشته تعداد ۱۷۴۴۴ نفشه ، بروشور و سایر محصولات بین مسافرین توزیع شده است .

به گزارش پایگاه خبری بیرک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان ضمن دعوت از مسافرین نوروزی جهت سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری استان گفت : از مسافرین عزیز درخواست داریم که با سرعت مجاز در محورهای مواصلاتی تردد نمایند تا دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار در ایام نوروز نباشیم.

انتهای خبر/