عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی در آستانه روز خبرنگار با ارسال پیامی به تحریریه پایگاه تحلیلی خبری آوای سرحد ؛ روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش  آوای سرحد ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

*ن والقلم و ما یسطرون*

خبرنگاران به عنوان چشم بینا ،زبان گویا و وجدان بیدار جامعه هستند که گام در عرصه روشنگری گذاشته و از طریق نقد منصفانه با ابزار مقدس قلم ؛ سعی در تعالی کشور و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمانهای معمار کبیر انقلاب حضرت  امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری دارند و بدین لحاظ نقشی حیاتی و غیرقابل انکار در رهنمونی جامعه به سمت سعادت و توسعه هرچه بیشتر ایفا می کنند.

روز خبرنگار تجلی بخش پاکی قلم هایی است که جز در مسیر عدالت و صداقت و رفاقت و روشنگری به حرکت در نمی آیند، روزی که با خون پاک بر زمین ریخته شده شهید صارمی نمادی برای از جان گذشتگی و دشواری های حرفه خبرنگاری است.

به راستی قلم و زبان در بیان تقدیر از این قشر نستوه و مجاهد قاصر است.راویان صدیق و سختکوشی که بی هیچ شائبه  و آلایشی با از خودگذشتگی تمام قدم در این وادی پرخطر نهاده و عمر عزیز خود را صرف اگاهی بخشی به دیگران می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه،بویژه شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، تبریک و تهنیت عرض نموده و ،توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد،کوشا و پرتلاش کشور بویژه اصحاب محترم رسانه در سیستان و بلوچستان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

(حاج) عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی