نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پیگیری مطالبات به حق مردم یکی از مسائل حائز اهمیت است لذا با پیگیری این مطالبات می‌توان رضایت‌ آنان را بدست آورد.

 به گزارش آوای سرحد به نقل از خبرگزاری ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز دوشنبه در سمینار فرمانداران ضمن بیان توصیه‌های حضرت علی (ع) به والیان از همه تلاش‌های خالصانه مسوولان اجرایی در این استان تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه با تلاش مسوولان، استان به یک کارگاه عملیاتی و اجرایی تبدیل شده و باید این کارها با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی با تاکید بر رعایت انصاف افزود: امام علی (ع) همواره تاکید بر انصاف داشته‌اند و می‌فرمایند «همواره در برابر مردم انصاف به خرج بدهید و خودتان را معیار در برخورد با مردم قرار داده لذا با مردم همان‌گونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند».

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر در ارتباط با مردم انصاف به خرج ندهید ظلم کردید و این ظلم باعث از بین بردن نعمات الهی می‌شود.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: فرصت خدمت کم است و باید تلاش شبانه‌روزی و خالصانه داشته و این توفیق خدمت را یک نعمت الهی دانست؛ قدر بدانیم و بتوانیم به مردم خدمت و نیاز آنان را برطرف کنیم.

وی توصیه کرد: تمام تلاش باید در جهت حل مشکلات مردم و تسهیل امور باشد لذا تمام سعی مسوولان باید رسیدگی به کار مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در  سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حرکت باید با شتاب برای رشد و پیشرفت استان باشد و در این راستا باید نظارت درستی نیز صورت گیرد.

وی اذعان کرد: برخورد جدی با تخلفات اهمیت دارد لذا باید به صورت جدی با کم‌کاری ها برخورد کرد.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: پیگیری مطالبات به حق مردم نیز یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت است لذا با پیگیری مطالبات به حق می‌توان رضایت‌ آنان را بدست آورد.

وی بیان کرد: رعایت اخلاق در راستای تلاش برای برای جلب رضایت مردم مهم است که می‌تواند اعتمادسازی در جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا